ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی تیم ملی والیبال ایران و آمریکا در لیگ ملت‌ها | فرصت بازگشت

  • کد خبر: ۱۷۰۶۶۴
  • ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
ساعت و تاریخ بازی تیم ملی والیبال ایران و آمریکا در لیگ ملت‌ها | فرصت بازگشت
تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸ فردا (جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲) باید مقابل تیم ملی آمریکا قرار بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال از امروز شروع می‌شود و بلندقامتان کشورمان در این هفته باید به مصاف تیم آمریکا بروند. یانکی‌ها دوره قبلی این مسابقات را با عنوان نایب قهرمانی تمام کرده اندو امسال برای رسیدن به سکوی قهرمانی تمام توان‌شان را به کار گرفته‌اند. این تیم امسال هم عملکرد خوبی داشته و با ۵ برد، بعد از ژاپن شگفتی‌ساز در رده دوم قرار دارد.
میکا کریستنسون، پاسور تیم ملی والیبال آمریکا بدون شک نقطه قوت این تیم است، جائیکه این بازیکن بعنوان مغز متفکر، حملات این تیم را طراحی می‌کند.
در سوی دیگر میدان، اما شاگردان بهروز عطایی در حالی پا به زمین می‌گذارند که روز گذشته با یک نمایش متزلزل در ۳ ست متوالی بازی را به ایتالیا واگذار کردند تا نگرانی‌ها برای ادامه راه آن‌ها بیشتر شود. والیبالیست‌های کشورمان اگر می‌خواهند در ادامه راه با خیال راحت‌تری به بازی‌ها ادامه دهند باید از این میدان دست پر بیرون بیایند، در غیر اینصورت کار آن‌ها در ادامه سخت‌تر می‌شود.
در تیم ملی کشورمان هم امین اسماعیل‌نژاد در لیگ امسال عملکرد درخشانی داشته و تا اینجای کار درمیان بازیکنان کشورمان بیشترین امتیاز را کسب کرده است.
در جدول مسابقات تیم‌های ژاپن با ۶ پیروزی و ۱۸ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های آمریکا و اسلوونی با ۵ برد و ۱۵ امتیاز دوم و سوم هستند و تیم برزیل و آرژانتین با ۴ برد و ۱۲ امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند. تیم‌های لهستان با ۴ برد و ۹، هلند با ۳ برد و ۱۰، ایتالیا با ۳ برد و ۹ امتیاز ششم تا هشتم هستند و تیم‌های ایران با ۲ برد و ۷ و صربستان با برد و ۶ امتیاز در رده‌های نهم و دهم قرار گرفتند. تیم‌های بلغارستان با یک برد و ۵ امتیاز، آلمان با یک برد و ۴، فرانسه و کوبا با یک برد و ۳ و کانادا و چین با یک برد و ۲ امتیاز در رده‌های یازدهم تا شانزدهم جای گرفتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->